BOSU a TRX

Funkční trénink je určen pro všechny generace, životní styly a fyzické schopnosti.

 

BOSU

BOSU je specificky navržena fitness pomůcka, která pomáhá dosáhnout rovnováhu mezi svalovými systémy posturálních a fyzických řetězců rychleji, bezpečněji a kompletněji. S každým cvičením na BOSU vždy hledáte cestu nejmenší stálosti/odolnosti a s co nejmenší námahou. 

Provádění cviků na bosu nezatěžuje klouby, pomocí držení rovnováhy stimuluje svaly v těle zajišťující správné zakřivení páteře, postavení pánve. Svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalovou rovnováhu se cvičením na bosu posilují. Cvičení s bosu působí příznivě na všechny svaly těla. 

                                                               

TRX

TRX znamená „Total body resistance exercise - Cviky pro zatížení celého těla. Cvičení na TRX bývá označováno také jako „suspension training“ -závěsný trénink. Hlavním cílem závěsného cvičení je zdůraznit transfer kondice získané při cvičení na zvýšení výkonnosti při sportu a každodenní činnosti. Techniky závěsného cvičení jsou navrženy s ohledem na zapojení celého těla jako jednotného koordinovaného systému. Závěsné cvičení na TRX je další velký vývojový krok při funkčním výkonnostním cvičení. Spojnice mezi pohybem, pružností, silou, stabilitou, koordinací, posilováním a srdcem se navzájem prolínají v jedinečné a celkově funkční formě. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné provozovat s jiným nářadím.

                                                               

ÚČINKY TRÉNINKU

  • zlepšení metabolismu
  • nárůst síly
  • výsledky v oblasti celulitidy a zlepšení pleti
  • utlumení bolesti svalů
  • zlepšení flexibility a reflexů
  • celkové zlepšení kondice
  • aktivace krevního oběhu
  • zlepšení celkové koordinace pohybů
  •  zvýšení hustoty kostní tkáně

 

Nahoru