Studiové hodiny

Zapoměňte na tmavá studia se slabou klimatizací a vychutnejte si léčivou a uklidňující sílu přírody.

ROZVRH STUDIOVÝCH LEKCÍ PLATNÝ od 4.9.2017

  • BŘÍŠNÍ PEKÁČ – Krátký, intenzivní a efektivní cvičení břišních svalů 

  • FLY JÓGA - Houpete se rádi? A co takový relax ve spojení s důkladným protažením celého těla, ale také posílením svalů, o kterých možná ani nevíte? Toto vše je možné, a to právě při Fly Yoze.

  • Fly jóga, která je přístupná téměř pro každého (*kontraindikace), napomáhá při potížích s krční páteří a se zády. Nezatěžuje kosterní systém, prokrvuje hlavu v obrácených pozicích, což má při pravidelném cvičení blahodárný vliv na pokožku hlavy – je prevencí proti vráskám, šedivění vlasů, zlepšení paměti a celkové svěžesti.

  • *Kontraindikace - nedoporučujeme účast na Fly józe v případě: problémů se srdcem nebo s krevního oběhu, menstruace, kýly, nedávné operace nebo traumatu jakéhokoliv vnitřního orgánu, naštípnutí nebo zlomeniny, infekce a zánětů ušních a nosních dutin, krku, očí a mozku, nedávného poranění hlavy, traumatu míchy, srůstů obratlů, žaludečních vředů
     

  • POWER JÓGA - lekce powerjógy jsou zaměřeny na zpevnění těla prostřednictvím jógových poloh, které na sebe dynamicky navazují. Oproti klasické józe je zde méně relaxací a meditací. Používané techniky jsou hojně zaměřené na vzpory na pažích, posílení středu (Core), flexibilitu a nervosvalovou koordinaci.

  • FIT BALANCE - Lekce sestává s dynamické 20 min. rozcvičky a strečingu. Následuje balanční posilování ve stoje. Celá lekce je poměrně energická a je vhodná jak pro ženy, tak pro muže. Může sloužit i jako důkladné rozcvičení před tréningem v posilovně.

  • JÓGA+RELAXACE– Lekce klasické jógy s využitím dynamických posilovacích technik, zakončená relaxací, dechovým cvičením a krátkou meditací. Lekce je vhodná pro všechny.

  • THAI-BOX - obsahuje prvky síly, dinamiky, akcelerace a koordinace. Zapojuje všechny svalové partie, zlepšuje fyzickou a psychockou odolnost. Ve studiové lekci se kromě thai-boxu objevují techniky karate, MMA (Mix Martial Arts) a JKD (Jeet-Kune-Do). Ideální způsob vybití negativní energie.

  • KINESIS - aktivuje celé svalové skupiny, nejenom jednotlivý sval, díky patentu FullGravity™. Cvičení na Kinesis je určeno pro ty, kteří chtějí zlepšit rovnováhu a ohebnost, nebo formovat a posílit svaly.

  • PILATES- Cvičení, které propojuje tělo a mysl. Nabízí vyvážený přístup k udržení tělesné kondice, zlepšení pohybového aparátu a koordinace.

  • TRX - Studivá hodina TRX (Training Resistance Exercise) je revoluční metodou cvičení na závěsném systému využívajícím pouze hmotnost člověka jako dominantní faktor při cvičení. Díky tomu budujete sílu, rovnováhu, flexibilitu a aktivujete stabilizační svalstvo po celou dobu cvičení. Studiová hodina je určena pro klienty všech úrovní a věku. Tedy od začátečníků až po elitní sportovce.​

 

Trénink v přírodní rezervaci

Zapoměňte na tmavá studia se slabou klimatizací a vychutnejte si léčivou a uklidňující sílu přírody. Volcano Health Club, jako jediný klub v Praze nabízí svým členům lekce pilates, jógy, kardio a vytrvalostní kondiční cvičení přímo v lůně přírodní rezervace. V případě hezkého počasí můžete využít přírodní rezervaci Prokopské údolí pro svůj trénink. Je možné účastnit se skupinových cvičení (yoga, pilates, kick-box, problém zones atd.) nebo můžete absolovat v přírodě také Váš osobní trénink, nebo kardio, případně strečink. Neváhejte oslovit svého trenéra nebo instruktora.

  

Nahoru